Klantenservice

Bestelling

Jouw bestelling plaatsen

Iets leuks gezien? Dan kan je met onderstaande stappen jouw gewenste artikelen bestellen:

Stap 1
Ga naar de pagina van het gewenste artikel, kies het gewenste aantal, en klik op de “in winkelmand” knop.

Opgelet!
Pre-order artikelen en artikelen die beschikbaar zijn, kunnen niet in het hetzelfde winkelmandje geplaatst worden. We hebben voor deze manier van werken gekozen omdat het ons makkelijker maakt op vlak van betaling en opvolging.

Stap 2
Alle gewenste artikelen zitten in jouw mandje?
Klik dan op jouw winkelmandje https://the-vault.be/winkelmand/

Stap 3
In jouw winkelmandje kan je onder andere de aantallen nog bewerken en een waardebon of kortingscode invoegen.

Stap 4
Heb je reeds een account aangemaakt bij ons? Dan kan je hier ook kiezen voor thuislevering, ophaling in een bpost postservice punt, of ophaling in onze winkel te Gent.

Heb je nog geen account, dan zal je jouw leveringskeuze in de volgende stap kunnen maken.

Stap 5
Klik op “doorgaan naar afrekenen” en vul jouw gegevens in. Je kan hier eventueel ook jouw account aanmaken indien gewenst.
Daarnaast kan je hier een bpost service punt selecteren indien je voor ophaling in een service punt hebt gekozen.

Ook kan je hier eventueel jouw Vault Points (meer info bij Vault Points) als korting inruilen.

Stap 6
Kies jouw gewenste betaalmethode en klik op “bestelling plaatsen”. Hierna kan je de betaling afronden.

Stap 7
Je zal een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw bestelling.

Stap 8
Eenmaal wij jouw bestelling klaargemaakt hebben, krijg je ook een e-mail met de track & trace informatie van jouw pakketje.

Jouw bestelling aanpassen of annuleren

Heb je iets verkeerd besteld? Of ben je iets vergeten?
Dan kan je ons contacteren via onze contactpagina of misschien eenvoudiger: via de berichtknop rechts onderaan,waarmee je ons een bericht via Facebook, Whatsapp, Instagram of e-mail kan sturen. Vergeet niet jouw bestelnummer te vermelden die je in de bevestigingsmail van jouw bestelling kan terugvinden.

Is jouw bestelling nog niet verzonden? Dan kunnen we makkelijk ingrijpen.
Indien het echter reeds verzonden is, dan kan je het pakketje ook steeds weigeren wanneer deze bij jou aankomt.
Heb je het pakketje reeds aangenomen? Dan kan je dit terugsturen. Meer informatie over retourneren vind je onderaan deze pagina.

Betaling

Betaalmogelijkheden

Voorlopig bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:
– Bancontact
– Payconiq
– Afterpay
– Betalen in onze winkel te Gent (enkel bij afhaling in onze winkel)
– Waardebonnen (zie hieronder)
– Voor pre-orders geven we bij het afrekenen ook de optie om pas te betalen wanneer jouw bestelling bij ons binnen is. Je krijgt dan nog een bericht met de mogelijkheid om te betalen.

Betaling niet gelukt?

Is er iets fout gelopen bij de betaling? Neem dan contact met ons op via de contact button die je rechts onderaan jouw scherm zou moeten zien of via onze contactpagina.

Terugbetaling

Heb je reeds betaald, maar heb je de bestelling geannuleerd. Dan betalen we jou terug eenmaal de desbetreffende artikelen terug bij ons zijn.
Wanneer de artikelen nog niet verzonden waren, kunnen we dit natuurlijk meteen doen. Dit doen we met dezelfde betaalmethode als diegene die je bij jouw bestelling hebt gebruikt.
Het kan een aantal werkdagen duren eer je jouw terugbetaling ontvangt.

Let op: standaard betalen we de retourkosten niet terug, tenzij wijzelf een fout hebben gemaakt. Meer info bij retourneren onderaan deze pagina.

Waardebonnen en kortingscodes

Heb je een kortingscode/waardebon ontvangen? Dan kan je deze in jouw winkelmandje invoegen.
Is de waarde van de bon kleiner dan de bestelling die je wenst te plaatsen? Dan kan je je aankoop met een andere betaalmethode vervolledigen.
Is de waarde van de bon groter dan de bestelling die je wenst te plaatsen? Geen nood, dan kan je het resterende bedrag van jouw waardebon bij een volgende bestelling gebruiken.
Had je graag iemand een The Vault Waardebon cadeau gedaan? Dan kan je dit doen via deze link. Deze waardebon is zowel geldig op onze site als in de winkel en is 1 jaar geldig.

Vault Points

Je kan Vault Points verdienen door een account aan te maken. Per € 1 die je dan aankoopt, krijg je 1 Vault Punt. Elke Vault point is € 0.03 euro waard. Deze punten kan je opsparen of als korting gebruiken bij een volgende aankoop.
Je verdient zowel punten bij een online aankoop op the-vault.be als in onze fysische winkel. Ook jouw gespaarde punten kan je zowel op onze site als in onze fysische winkel gebruiken.

Bezorging

Locaties

Wij leveren thuis in België en Nederland en dit met Bpost als koerierdienst. Indien je in België woont, kan je ook kiezen voor levering in een Bpost servicepunt. Daarnaast is afhaling (en betaling) in onze winkel te Gent ook mogelijk.

Verzendkosten

In België
– Thuislevering, met een bestelling van <60 euro: 5,95 euro verzendkosten.
– Service punt ophaling, met een bestelling van <60 euro: 4,95 euro verzendkosten.
Bestelling van >60 euro: gratis verzending.
Ophaling in onze winkel te Gent is natuurlijk ook steeds gratis.

In Nederland
– Thuislevering, met een bestelling van <100 euro: 8,5 euro verzendkosten.
Bestelling van >100 euro: gratis verzending 
– Ophaling in onze winkel te Gent (België) is natuurlijk ook steeds gratis.

Levertijden

Artikelen die we in onze fyische winkel hebben, hebben een geschatte levertijd van 1-3 werkdagen.
Artikelen die van een andere locatie komen, hebben een geschatte levertijd van 5-7 dagen.

Indien je dus zowel artikelen met een geschatte levertijd van 1-3 werkdagen als artikelen met een geschatte levertijd van 5-7 werkdagen in jouw winkelmandje hebt, dan zal de geschatte levertijd van het totale pakket op 5-7 werkdagen komen.
Wij wachten namelijk met het verzenden van het pakje tot alles samen verzonden kan worden.

Indien jouw winkelmandje enkel artikelen bevat men een geschatte levertijd van 1-3 werkdagen (en dus reeds in onze fysische winkel aanwezig zijn), dan zal het pakje natuurlijk wel meteen verzonden kunnen worden.

We hebben het steeds over een geschatte levertijd, omdat we dus ook afhankelijk zijn van de snelheid van onze koerierdienst.
Duurt het veel langer dan verwacht? Laat ons dan iets weten via de berichtknop die je rechts onderaan kan zien (Whatsapp/mail/Facebook/Instagram) of via de contactpagina.
Vergeet wel niet jouw ordernummer of track & trace link die je via mail hebt gekregen te vermelden.

Pre-orders

Je kan bij ons ook pre-order artikelen bestellen. Dit zijn artikelen die nog niet gereleased zijn door de makers, maar die je dus wel vooraf kan bestellen om zeker te zijn dat je ze hebt eenmaal ze beschikbaar zijn.

Je kan deze artikelen herkennen omdat de tekst “verwachte release: …” erbij staat.

Deze release datum wordt door de fabrikant aangegeven en kan door omstandigheden verplaatst worden. Wij zullen dit zelf goed opvolgen, en houden je hieromtrent op de hoogte.
Alsook kan het gebeuren dat de fabrikant onze pre-orders annuleert wegens het niet uitbrengen van het product, oversold, of dergelijke.
Indien dit het geval zou zijn, brengen we je hier natuurlijk van op de hoogte.

Je kan kiezen om deze pre-order artikelen reeds bij het bestellen te betalen, maar je kan er ook voor opteren om pas te betalen wanneer deze klaar zijn om te verzenden.

Retourneren

Zie onze retour pagina.