Retourneren

Wens je één of meerdere producten terug te sturen? Dan kan dit via het retourportaal (zie onder).

Retour je omdat je je hebt bedacht? Dan kan dit tot 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.

Retour je omdat het artikel beschadigd is toegekomen? Dan mail je ons best eerst (met eventuele foto’s) voordat je het retourportaal hieronder gebruikt.

Indien je meer info wil geven of krijgen, kan je ons ook altijd via onze contactpagina of via de contact knop rechts onder de pagina bereiken.

Retourportaal

Retourneren kan via ons retourportaal. Zo ga je te werk:

– Voeg de postcode in waarnaar het pakje gestuurd werd.
– Voeg het ordernummer van jouw bestelling of de track en trace code van de verzending in.
– Klik op “Start”
– Geef de reden in van jouw retour.
– Kies welke artikelen je wil terugsturen.
– Klik op “Methode van terugbetaling”
– Kies om je geld terug te krijgen (voorlopig is dit de enige optie).
– Daarna kan je kiezen via welk afhaalpunt je je pakketje zou willen terugsturen.
– Ga naar het overzicht, kijk of alles klopt, en klik op bevestigen.
– Je retour is bevestigd en er wordt automatisch een werkend retourlabel gemaakt voor jou. Deze kan je meteen afprinten. Deze retourlabel wordt ook nog naar jouw mail verstuurd.
– Pak de terug te sturen artikelen goed in en kleef de verzendlabel op de verzenddoos.
– Breng het pakje naar de door jouw gekozen service punt.
– Eenmaal we jouw pakje ontvangen hebben, betalen we je de aankoopprijs van de artikelen (minus eventuele retourkosten indien je terugstuurt omdat je je bedacht hebt) terug.

Indien het retourportaal niet zou werken, gelieve ons dan te contacteren via onze contactpagina of via de contact knop rechts.

Terugbetaling retour

De terugbetaling wordt gestort via dezelfde betaalmethode die je bij de bestelling gebruikt hebt. Het bedrag wordt teruggestort eenmaal we de retourartikelen verkregen hebben. Het bedrag staat gelijk aan de aankoopprijs van de geretourneerde artikelen minus eventuele retourkosten.